Příspěvky uživatele


< návrat zpět

Strana:  1 2 3 4 5 6 7   další »

Soubor s makrem se musí zazipovat a pak se může nahrát

Nějak tomu nerozumím.
Do prehlad" se mají doplnit jména podle změny....

Kam se mají doplnit v tom listě "prehlad"? Do bílých buněk? A do kterého řádku, sloupce?

Co je to ta změna? Jak ji poznám?

Možná by bylo dobré do příkladu ručně dopsat, jak má vypadat výsledek.

To je těžký. Pořád je spoustu nejasností a obecných odpovědí:

makro by mohlo být pro určitou sekci - co je to sekce, jak je velká, bude pořád stejná, bude pořád na stejném místě....?

pokud dojde zasoba ve 3 sloupci tak se vratit do prvniho, pokud uz je doplneno - co když není doplněna, kdo ji doplní, kde se to projeví.....?

Jak to má prakticky fungovat?
V řádku START naplním sklady.
V dalším řádku vyplním AKTIVITu, hned se odečtou kusy z příslušného skladu.
V dalším řádku znovu vyplním AKTIVITu, znovu se odečtou kusy ze skladu.
V dalším řádku .....to samé......
V dalším řádku ..... to samé.....
V dalším řádku zadám AKTIVITu a zjistím, že je málo kusů ve skladu. Co teď?
začne po mně řvát, že mám doplnit sklad?
Dobře, doplním sklad, ale kam? Do řádku START (o 5 řádků výše)?
A co dál. Pokračuji v dalších řádcích?
Nebo se vrátím na začátek a předchozí řádky vymažu?

Já bych to viděl nějak takto: viz příloha.
Jen to v jednotlivých řádcích neukazuje kolik jsem vzal ze skladu, ale aktuální stav skladu.

Otázka pro mikip14:

Kdy se má makro spustit?
Automaticky po vyplnění řádku? Ručně po stisku tlačítka?

Má to dělat jen pro jeden řádek nebo pro celou tabulku?
V případě, že by to mělo počítat naráz celou tabulku
tak kolik tam bude aktivit? Jen 6, jak je ve vzoru nebo různý počet?

Vždyť je to naprosto jednoduché 6

Mám 3 sklady. V řádku "START" si je naplním.
Sklad1 3 kusy něčeho, sklad2 10 kusů a sklad3 25 kusů.

Jdeme na další řádek "AKTIVITA A".
V sloupci E zjistím že potřebuji 5 kusů.
Jdu do Sklad1 a tam vemu 3 kusy a protože jich tam víc není, tak si jdu do Sklad2 pro 2 kusy. Hotovo.

Další řádek. Znovu AKTIVITA A. Znovu v sloupci E zjistím, že potřebuji 5 kusů. Ve Sklad1 nic není, tak jdu do Sklad2, kde zbylo 8 kusů. Tak si jich 5 vezmu.

Další řádek. Znovu AKTIVITA A. Znovu potřebuji 5 kusů (což zjistím ve sloupcio E).
Sklad1 je prázdný, tak jdu do Sklad2, kde mám 3 kusy (10 - 2 - 5). Vezmu 3 kusy a pro zbylé 2 kusy jdu do Sklad3.

Už je to jasné???? 9 2

Nějak tomu nerozumím.
V příloze jsou 3 listy: "Originál", "Sumár" a "1".

1. V této chvíly tedy nemám co porovnávat. Je to tak?
2. Stisknutím tlačítka "Nový hárok" se vytvoří list "2".
V tomto momenťe tedy mám porovnat sloupec G v listě 1 se sloupcem D v listě 2?
3. Co se bude dít, až bude další list 3. Bude se porovnávat sloupec G v listě 1 se sloupcem D v listě 3?
Nebo sloupec G v listě 2 se sloupcem D v listě 3?

Příloha není přiložena.
Pokud soubor obsahuje makro, musí se sbalit (zip, rar..)

Co třeba začít tady: http://wall.cz/excel-navod/kontingencni-tabulka-i

to elninoslov: párkrát jsem přemýšlel, jak získat název listu. Po nekonečně dlouhém zkoumání vzorce v buňce A1 jsem na to konečně dostal odpověď.

Není plříloha.
Pokud je tam makro, musí se soubor sbalit (*.zip, *.rar...)

Já bych si nejdřív ujasnil, z jakých parametrů si budou moci zákazníci vybírat. Např: RAM, HDD, procesor, USB 2.0, USB 3.0, HDMI...
Toto bych si hodil do tabulky.
Dále bych si ujasnil, jestli si zákazník:
a) bude vybírat jen z těch parametrů, které mám k dispozici
b) nadiktuje si něco a já mu nabídnu nejbližší podobný. Např. mám NTB s RAM o velikosti 4GB a 8 GB. Zákazník řekne, že chce 6 GB RAM, co teď? Nabídnu jen ten s 8GB nebo 4 i 8 GB? Nebo nic?

Dále, zákazník si nadiktuje všechny parametry a já mu nabídnu výsledek nebo bude postupně diktovat a seznam se má automaticky redukovat podle již uvedených parametrů?

Když zde píši dotaz, tak jsem většinou tak zaujatý daným problémem, že si říkám, "to přece musí každý z toho popisu pochopit". A neuvědomím si, že ostatní vůbec netuší co dělám.

Řešením by snad bylo, že nemůžu založit nové vlákno, dokud nevložím přílohu.

Mám vyřešenou úlohu, kterou potřebuji.
Protože však nejsem nějak zdatný v excelu, zajímalo by mě, jestli by to šlo řešit nějak jinak.
Mám pocit, že tam mám moc zbytečných berliček (např. sloupce W,X,Y).

Funguje to tak, že se zadávají jména do V4 - V7 (žluté podbarvení). Zde je důležitá pozice, na kterou jméno napíši (přidělený pokoj).

V tmavě modrém (H23 - L26) je výsledek. Každý má přidělenou činnost pro konkrétní datum a podle toho kolik jmen je.

Jak říkám, funguje to podle mých představ, jen by mě zajímal názor, jestli by to šlo řešit i jinak.

Díky.

Aha. Díky.


Strana:  1 2 3 4 5 6 7   další »

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

On-line nástroje

Formulář Faktura

Formulář Faktura III

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen. Formulář faktura III
Více se dočtete zde.

Aktivní diskuse