To je řešitelná úloha! Pokud v ní budou dodržena logická pravidla o párech ON/OFF, lze ji řešit jak pomocí vzorců, tak samozřejmě i VBA. Zkusím ten druhý postup. Očekávám, že pro řešení pomocí vzorců se najde víc zájemců.citovat
Zaslal/a netopier13 8.10.2015 11:22
zdravymm je li mozne v tejto tabulke spocitat cas na zaklade viac kriterii, zamestnanec "id:zam" zacne/skonci pracu "ON/OFF" zakazku "ID:ZAK"
je to realne nieco taketo v exceli alebo len moj ruzovy sen :-)
dakujem za mozne napady
eLCHa napsal/a:
Zatím to vidím na kontingenční tabulku.
Např. zaměstnanec GL má 4x střechu - co má být výsldkem? Celkový strávený čas?
Vovka napsal/a:
Přece jenom posílám řešení bez KT. Ani ne tak kvůli tomu řešení, ale spíš kvůli návrhu na vhodnější uspořádání tabulky s daty. To nově navržené je menší a přehlednější. Navíc se lépe kontroluje úplnost dat a líp se s ním taky počítá.Příloha: 27263_karticky.zip
elninoslov napsal/a:
??? Aké časy chcete spočítať, keď predpokladom na spočítanie času, je nejaký ubehnutý čas, a žiaden ubehnutý čas nevidím. Ten sa totiž ráta od Začiatku po Koniec. Vidím tam len jeden jediný, ak je to začiatok, chýba koniec, ak je to koniec, chýba začiatok. Bez toho nemáte žiaden čas na spočítanie.
Opäť som preleštil vešteckú guľu, a tipujem:
1. možnosť vypočítať čas je "zakódovaná" v 1/15, 2/15 4/15 ... ? Ak áno, vysvetliť.
2. dĺžku času u každej operácie určuje položka ON (začiatok) a OFF (koniec) ?
V každom prípade treba podávať presnejšie info.
Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.