Svátky , víkendy apod lze samozřejmě řešit zcela automaticky.citovat
Zaslal/a
17.1.2014 10:45Dobrý den, mám office 2013 a chtěla jsem se zeptat zda lze v excelu mít kalendář, do kterého bych psala výkaz práce. Ted jsem to delala tak, že jsem si dny vepisovala do sloupečku a soboty a nedele jsem musela mazat, to samé svátky a pak jsem do druhého sloupečku psala kolik hodin jsem tam byla. Docela mě to bralo čas to kontrolovat s kalendářem, zda tam nemám nějaký den navíc. Dá se s tím něco dělat?
Děkuji Lucka - muj mail je zakraluc@seznam.cz
Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.
Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.