< návrat zpět

MS Excel


Téma: kalendar v excelu rss

Zaslal/a 17.1.2014 10:45

Dobrý den, mám office 2013 a chtěla jsem se zeptat zda lze v excelu mít kalendář, do kterého bych psala výkaz práce. Ted jsem to delala tak, že jsem si dny vepisovala do sloupečku a soboty a nedele jsem musela mazat, to samé svátky a pak jsem do druhého sloupečku psala kolik hodin jsem tam byla. Docela mě to bralo čas to kontrolovat s kalendářem, zda tam nemám nějaký den navíc. Dá se s tím něco dělat?
Děkuji Lucka - muj mail je zakraluc@seznam.cz

Zaslat odpověď >

#017327
Opičák
Samozřejmě to jde, ale důležité je, jakou máte představu, co tam vlastně chcete zapisovat. Jestli příchod-odchod nebo jen počet hodin , jestli to má být pro ranní a nebo pro třísměnný provoz. Je zapotřebí upřesnit a nejlépe je dát sem vzor několika řádků, jak to zapisujete.
Svátky , víkendy apod lze samozřejmě řešit zcela automaticky.citovat
#017329
avatar
do sloupců 1 den, do druhého celkový počet hodin a nebo jen text že jsem byla pryč. Dívala jsem se, ze ten excel umi i delat kalendar, ale nevim jak by to počítalo třeba celkový počet hodin za mesíc. Nebo zda se to umí propojovat s googlem, kde mám již nějaký časový plánovač.
Díkycitovat
#017330
avatar
kedysi som robil vykaz prace pre kamosa

neviem ci vam to bude vyhovovat:
Příloha: zip17330_vykaz-prace.zip (95kB, staženo 57x)
citovat
#017342
Opičák
Něco jiného, ale pořád nevím jaká je představa.
Příloha: zip17342_vypocet-hodin-ron-z.zip (21kB, staženo 51x)
citovat

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Helios iNuvio

Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.

On-line nástroje