< návrat zpět

MS Excel


Téma: Evidence docházky II rss

Zaslal/a 4.11.2014 17:04

Zdravím,
Chci se zeptat, jak udělám abych dole v liště si přidal list a tam měl to samé jako v docházce. Má myšlenka je taková, že v 1 souboru bych měl například 5 docházek (každá jiného zaměstnance). Čili dole v liště bych neměl dovolenka a docházka ale např. Dovolenka,Pepa Novák,Jan Novák.... a u každého když bych si rozklikl bych si vedl docházku, vlastně všude by byla stejná šablona.

Zaslat odpověď >

icon #022145
admin
Zkopírujte listy a pak je přejmenujte.citovat
#022146
avatar
Vyřešeno díky.citovat

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Helios iNuvio

Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.

On-line nástroje