< návrat zpět

MS Excel


Téma: Evidenčný list s automatickým vyplnením rss

Zaslal/a 1.3.2015 22:42

Zdravím

V práci zavádzajú novú smernicu a potrebujem ku každému počítaču Evidenční list. Dalo by sa spraviť niečo také že keď zmením meno v evidenčnom liste tak sa upraví celý obsah evidenčného listu ?? skúšal som cez vlookup a index ale tie mi len vypísali jeden záznam skúšal som niečo nájsť na fóre aby som nezakladal novú tému ale nič som nenašiel čo by zodpovedalo môjmu problému

...všetko je v prílohe

ďakujem za akékoľvek rady.

Příloha: zip23941_evidencia.zip (11kB, staženo 26x)
Zaslat odpověď >

#023945
avatar
slo by to array vzorcom:
=INDEX(Tabuľka1[#All];SMALL(IF(Tabuľka1[[#All];[Použivateľ]]=$A$4;ROW(Tabuľka1[Použivateľ]));ROW('Evid HW'!1:1));3)

dalsia moznost je ale v office 2014 ... kde mozte spravit ako pivot table .... tak tam existuje pivot table rovno na filtrovanu tabulku .... kedze nemam tento office nemozem tu hodit ani priklad :)
Příloha: zip23945_evidencia.zip (14kB, staženo 33x)
citovat

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

On-line nástroje

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Aktivní diskuse

Týden v roce

Petr92 • 16.7. 15:34

Řazení podle času v kategoriích

veny • 16.7. 11:34

špatný výpočet ze zisku - příčina?

Anonym • 12.7. 22:56

špatný výpočet ze zisku - příčina?

Jakoby • 12.7. 12:35

Řazení podle času v kategoriích

Marekh • 12.7. 9:55

Porovnávací Tabulka

Jess • 8.7. 20:49

Vzorec pro zkopírování obsahu buňky.

veny • 6.7. 8:28