Případně lze také využít MS Query (Data / Z jiných zdrojů / Z aplikace Microsoft Query) - vytvořit dotaz, a vždy při otevření souboru jej událostí sešitu přes VBA "Obnovit".
P.citovat
Zaslal/a GeorgeK 23.1.2017 14:16
Obracím se pro radu jak nejjednodušeji vyřešit následující.
1. Nemám admin práva
2. Na sítovém disku mám soubor data.xlsm, který obsahuje 5 listů s daty (tabulkami, 1 list = 1 tabulka, ne Tabulka)
3. Potřebuji vytvořit pět samostatných souborů (*.xlsx) s 1 listem ( = 1 tabulkou ze souboru data.xlsm), které by neumožňovaly úpravy (stačí jednoduché zamezení, není zapotřebí heslo)
4. Tyto soubory jsou v pěti různých sítových adresářích
5. Každý uživatel má R/W přístup pouze do „svého“ adresáře
6. Tabulky v data.xlsm se budou v průběhu roku měnit, přidávat řádky, upravovat obsah stávajících buněk
V současnosti zkouším pomocí vzorců přenést obsah buněk do jiného listu. Při zavření data.xlsm se automaticky aktualizuje sdílený soubor (s využitím Workbook_BeforeClose). Problém je v „hláškách“ o propojení, aktualizaci, apod… Potřebuji poradit buď jiný způsob, nebo jak zamezit „hlaškám“ když zavírám soubor data.xlsm a taktéž aby jednotlivým uživatelům nevyskakovaly podobné hlášky při otevírání jejich souborů.
Dík
Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.
Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.