< návrat zpět

MS Excel


Téma: soucet dnu (bez vikendu a svatku) rss

Zaslal/a 5.4.2017 12:43

Zdravím,

existuje nějaké funkce v excelu, aby se sčítali pouze pracovní dny? Tj. aby se zde nepočítaly svátky a víkendy?

Příklad:

zadám období od-do a ve vedlejší buňce se mi objeví součet pouze pracovních dnů

Zaslat odpověď >

#035937
avatar
networkdays

svátky si musíš zaevidovatcitovat
#035943
elninoslov
Chcete súčet alebo počet ?

Pod súčtom rozumiem, že máte dátumy a k nim priradené nejaké hodnoty, a chcete súčet hodnôt priradených k dátumom v prac. dňoch zadaného obdobia.

Pod počtom rozumiem, počet pracovných dní v zadanom období.citovat

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Helios iNuvio

Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.

On-line nástroje