Excel není pro psaní her moc vlídné prostředí, zejména když je nutné řešit problémy s pohybem, s grafikou a interakcemi mezi objekty. Na hrách pro Excel bývají proto zajímavější techniky, použité pro řešení takových problémů, než hra samotná. Někdy je dokonce možné takové techniky použít i pro vážnější věci, než jsou hry.
Předpokládám, že jako mnozí jiní, jsem za dlouhá léta s Excelem napsal řadu her. Od simulátorů pro Rubikovu kostku a šachy, hry proti počítači jako je Reversi, skládačky typu Splitting Images k rébusům jako "15", Pexeso nebo hry s pohybem (jako je Tetris nebo Pacman). Asi nejvíc času pro hry jsem věnoval sudoku. Mnohé z těchto her lze najít na internetu v profesionálnější podobě ve vhodnějším prostředí, než je Excel. Jejich realizace v Excelu byla pro mne laboratoří pro hledání technik, které by umožnily splnit mnohé neobvyklé požadavky, vedoucí k požadovanému chování úlohy. Proto nepokládám psaní her v Excelu za ztracený čas, ale za zdroj poučení pro vývojáře.citovat
Předpokládám, že jako mnozí jiní, jsem za dlouhá léta s Excelem napsal řadu her. Od simulátorů pro Rubikovu kostku a šachy, hry proti počítači jako je Reversi, skládačky typu Splitting Images k rébusům jako "15", Pexeso nebo hry s pohybem (jako je Tetris nebo Pacman). Asi nejvíc času pro hry jsem věnoval sudoku. Mnohé z těchto her lze najít na internetu v profesionálnější podobě ve vhodnějším prostředí, než je Excel. Jejich realizace v Excelu byla pro mne laboratoří pro hledání technik, které by umožnily splnit mnohé neobvyklé požadavky, vedoucí k požadovanému chování úlohy. Proto nepokládám psaní her v Excelu za ztracený čas, ale za zdroj poučení pro vývojáře.citovat