< návrat zpět

MS Excel


Téma: VBA - Datum a Cas rss

Zaslal/a 26.1.2011 9:59

Ahojte,
Potrebujem poradit s jednou funkciou pre zobrazovanie Datumu a Casu. Pouzivam formular pre Nahlasenie Poruchy. funkcny kod pre nacitanie aktualneho datumu do TextBox-u mam:

Me.tbDoR.Value = Format(Date, "dd.mm.yyyy", vbMonday, vbFirstFourDays)

Teraz vsak potrebujem podobnu fonkciu pre nacitanie do dalsieho TextBox-u aktualny cas a neviem si s tym dat rady.

stop Uzamčeno - nelze přidávat nové příspěvky.

icon #003897
Poki
co takto:FORM.TextBox1.Text = Format(Now, "hh:mm:ss")citovat
#003900
avatar
Dobry den, tento format som skusil ale neuspesne.

Aby som priblizil na com pracujem. Prikladam subor.
Ma sluzit pre hlasenie poruchy, jej opravu, do buducna reportovanie, grafy atd.

1.Sheet Disorders:
-zobrazuje aktualne nevyriesene poruchy
-formular pre nahlasenie poruchy
-chyba formular pre opravu poruchy
2.Sheet Projects:
-zobrazuje zoznam projektov
-formular na vytvorenie noveho sheetu s nazvom projektu podla vzoru Sample_DB, ktory je schovany.
3.Sheet Reports:
-zatial nevytvoreny

Potrebujem vyriesit formular pre zadavanie poruchy (cervene tlacitko):
-Ticket - zatial sa rucne vpisuje cislo, chce to upravit na automaticky aby bolo jedinecne cislo, oznacenie
-Date, Time - zapis datumu sa mi podarilo spravit, cas nie
-Priority - zatial sa rucne vpisuje cislo, chce to upravit na vyber zo zoznamu 1 az 4, kde sa do formularu prida popis cisle.
-Name - zatial len ako poviiny udaj, neviem ci ma vyznam vytvarat zoznam mien, podla pracovnikov pre porovnanie.

(Zelene Tlacitko) - dalsi formular pre doplnenie udajov v sekcii engineering
- podla vyberu ticketu - vymaze riadok v Disorders a prida udaje do prislusneho sheetu projectu.

Dufam,ze to bude stacit pre priblizenie problematiky.
Příloha: rar3900_downtimes.rar (37kB, staženo 22x)
citovat
icon #003902
Poki
Udelal jsem automaticke nacitani u Ticket, formatovani casu a predelal jsem Priority na combobox.
I u jmen bych doporucil vybirani ze seznamu - je to vzdycky lepsi...
Příloha: zip3902_downtimes.zip (37kB, staženo 49x)
citovat
#003904
avatar
Skvela praca,
jednoduche a funkcne. Len ma teraz zaujima premenna T_ID ( Ticket), urcuje sa podla zaznamu v Disorders. Je moznost to upravit tak aby tych 65000 zaznamov bolo mozne v jednotlivom sheete pre projekt? Pretoze v zozname Disorders bude vzdy len asi 20 poruch za den, a tie co sa vyriesia chcem aby sa vymazali v zozname, a zostal len zaznam v projekte.

Preto je dobre vytvorit druhy formular pre Riesenie,odtranenie poruchy.

Dakujemcitovat
icon #003905
Poki
V tom pripade by asi bylo dobre, aby existoval na jednom listu seznam vsech poruch (souhrn za vsechny projekty), aby se dalo jednoduse najit dalsi ID, protoze pokud nebude staly pocet Projektu, bude temer nemozne prochazet a hledat vsechny zaznamy, ktere byly provedeny...citovat
#003906
avatar
To je prave problem, ze nieje staly pocet projektov. Niektore trvaju par mesiacov, niektore roky. Takze casom bud zaniknu, alebo pribudnu nove projekty.
Uvazoval som o viacerych suboroch, ale to sa mi zda byt dost neprakticke aby mal kazdy projekt vlastny subor a odosielal data do jedneho hlavneho suboru, ktory by bol na servery pristupny len pre spravcu. Do toho ja uz moc nerozumiem.
Kedze to je taky problem. tak budem musiet asi zrusit sheet - Projects
Upravit formular, tak aby bol len zoznam aktualnych projektov a jeden sheet ako DB, pre zaznam kde pribudne kolonka Project, pre rozlisenie kde patry aka porucha. Tych zaznamov byva cca 1600 az 4000 pre kazdy projekt, co budem asi subor zalohovat, kazde 2 roky.citovat
icon #003907
Poki
Pokud budete mit list DB, kde budou ulozeny vsechny zapisy, tak to nebude problem. Navic si nemyslim, ze by kazde 2 roky bylo nutne delat novy soubor, jen se zdkuplikuje list DB a ten 'puvodni' se nastavi na pokracovani (posledni radek se presune) a vse pojede smele dal... 4citovat
#003913
avatar
Aha takze ked tomu dobre rozumiem je mozne cez VBA nastavit list DB_1 tak, ze ked sa zaplni 65000 zaznamov sa vytvori dalsi list DB_2?
Trosku som upravil poziadavky na zosit a formulare, prave na vyuzitie len jedneho listu ako DB v tomto pripade bude list s nazvom Maintenance_Log. Pravdu povediac v macrach a vo VBA, sa stracam. Poslal som e-mail zo suborom v ktorom je i popis problematiky.citovat
icon #003924
Poki
poslal jsem e-mailem... budeme postupovat hezky krok za krokem, aby nedoslo k omylu a zbytecne praci :)citovat
#003926
avatar
Super, kazdopadne moc dakujem za pomoc.citovat

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Helios iNuvio

Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.

On-line nástroje