Zaslal/a simstriks 8.1.2019 6:58
Zdravím všechny,
potýkám se v práci s jedou věcí. Přikládám do přílohy vzorové soubory.
Problém je v skutku velice jednoduchý... Ve výrobě mi zaměstnanci vypisují informace o vyrobených kusech do jednoho souboru. Ve vzorových datech je to soubor Zdroj_0.xls. Tyto hodnoty se mi automaticky nakopírují do souboru zdroj.xls. Jenže já ještě potřebuji pro další analýzu ty hodnoty zkopírovat ještě do jednoho souboru - Muj_file.xls. Potíž je v tom, že když otevřu soubor Muj_file.xls, tak se tam data nenakopírují, protože jsem předtím neotevřel soubor zdroj.xls a nedal aktualizovat. Potřebuji se vyhnout tomu, abych musel otevírat ty "mezi soubory" a dávat aktualizovat. NEMOHU nastavit, aby se mi kopírovali ty data přímo z zdroj_0.xls, protože v praxi nekopíruji ty samé hodnoty, ale jiné (právě ze souboru zdroj.xls) V praxi se jedná o 15 excel souborů a musím je postupně každé ráno otevírat. Takto bych si vyrobil jednoduchou tabulku, do které by se mi nakopírovaly jen ty hodnoty, které potřebuji.
Za případnou radu díky :)
Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.
Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.