Zaslal/a
27.7.2022 8:23ahoj vespolek,
nevěděl byste někdo, jak se dají natáhnout data z Wordu do Excelu? Budu mít ve složce wordových 20 dokumentů. Makro je všechny projde (to není problém) a vybere z nich některá data. Ve Wordu bude datum a číslo změny dokumentu. Napadlo mě to udělat přes Vývojář - ovládací prvky - kde se dám pole se seznamem a tam bude číslo změny 0-9.
Jako aby to byla obdoba pojmenované oblasti v Excelu. Tam se dá pěkně odkazovat na jiné sešity a jejich pojmenované oblasti. Ale ve Wordu nemůžu přijít na to, jestli to nějak jde.
Případně to samozřejmě nemusí být přes ty ovládací prvky. Je jasné, že ty wordové dokumenty by se musely upravit tak, aby měly jednotnou strukturu.
Případně, kdyby to makro umělo projít text wordu a až narazí na "číslo změny: ", tak by načetlo další znak.
Díky moc za případné tipy.
Martin
lubo napsal/a:
Použijte vlastnosti dokumentu. (je to stejné i v excelu, powerpointu, ...) ...
Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.
Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.