< návrat zpět

MS Excel


Téma: Ve sdíleném sešitu skrýt listy pro ostatní rss

Zaslal/a 16.1.2023 8:08

Zdravím všechny.
Jsem zde nováček, nicméně nikde na netu se mi nepodařila najít rada pro vyřešení mého problému. Tak se obracím s prosbou sem.
Jsem tvůrce excel sešitu s mnoha listy s výpočty. Tento sešit je umístěn ve sdílené složce celého našeho oddělení. Je nastaven (celý sešit i listy) tak, abych úpravy mohla provádět jen já, ostatní mají pouze náhled. Potřebuji však, aby když si kdokoli jiný kromě mne sešit otevře - viděl pouze jeden list - ten hlavní. A ostatní podpůrné ne, bez toho, abych já musela podpůrné listy pořád dokola skrývat a zobrazovat. Lze toto nějak nastavit? děkuji

Zaslat odpověď >

#054265
avatar
skúste využiť tieto makrá

Sub odkryharky()
Dim Harok As Worksheet
For Each Harok In ActiveWorkbook.Worksheets
Harok.Visible = xlSheetVisible
Harok.Unprotect Password:="heslo"
Next Harok
End Sub

Sub skryharky()
Dim Harok As Worksheet
On Error GoTo chybova_hlaska
For Each Harok In ActiveWorkbook.Worksheets
Harok.Visible = xlSheetHidden
Next Harok
Sheets("Hárok2").Visible = True
chybova_hlaska:
End Subcitovat

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Helios iNuvio

Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.

On-line nástroje