V Excelu řešitelné, ale je to víc práce s méně pravděpodobným kvalitním výsledkem. Když se změní položky u dodavatele - jejich počet, názvy etc.
Honzacitovat
Zaslal/a eLeM 3.11.2011 11:45
Dobrý den,
marně se pokouším vytvořit objednávkový formulář v excelu podle mých představ. Jedná se mi o to, že potřebuji mít v prvním sešitu objednávkový list s mými fakturačními údaji a v dalších listech budou dodavatele. Potřebuji, aby měl u každé položky zaškrtávací políčko a když ho zaškrtnu přidá se produkt automaticky do prvního sešitu do objednávky. Takovýmto způsobem bych si zašrtával z jednotlivých seštitů výrobky, které by se řadily v objednávkovém listu. Zkoušel jsem to pomocí formulářového tlačítka a funkce když, ale nějak jsem se do toho zamotal. Výrobce by měl být brán vždy podle názvu sešitu. Přikládám soubor pro ukázku mého problému, vše jsem pro ukázku zkopíroval, bez pomocí funkcí, jen pro ukázku probému, takže to je zatím mrtvé. Děkuji eLeM
Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.
Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.