< návrat zpět

MS Excel


Téma: více oddělení rss

Zaslal/a 22.12.2011 17:47

Pracuji na rozpisu služeb pro čtyři oddělení,jak je mám označit a oddělit?

Zaslat odpověď >

icon #006775
Poki
Hm - to neni veru prilis mnoho informaci.
Urcite tady nekdo poradi, ale musite rict, co vlasnte potrebujete, protoze vas dotaz vlastne ani moc dotazem neni :D
Jake informace potrebujete mit k dispozici, co budete zadavat a co potrebujete, aby excel spocital?citovat
#006802
avatar
potřebuji pracovníky zařadit do čtyř oddělení a vytvořit rozpis slučeb na čtyři samostatné celky.přičemž některý měsíc se stane,če pracovník z jiného oddělení odpracuje službu na jiném oddělenícitovat
icon #006843
Poki
Obavam se, ze tyto informace stale ani zdaleka nestaci.
Kolik pracoviku je v kazdem oddeleni, jake jsou smeny, kolik pracovniku musi pracovat, jaky musi mit odpocinek...atd atd atd.
Navrhnete nejaky soubor, jak to ma vypadat a zkuste ho rucne vyplnit, aby bylo videt, co potrebujete ziskat - jinak vam tezko nekdo pomuze...citovat

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Helios iNuvio

Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.

On-line nástroje