Příspěvky uživatele


< návrat zpět

Strana:  1 2   další »

Dobrý den / Ahoj,
Snažím se zautomatizovat vkládání hyperlinků pomocí VBA tak, aby se při kliknutí automaticky otevřela fotka. Adresa hyperlinku se mění s použitím dvou buněk.
Vše funguje, jenom při kliknutí se mi zobrazí chyba. Koukám do toho už dvě hodiny a nemůžu přijít, kde dělám chybu.
V příloze je excel i základní struktura, odkud se berou fotky.
Budu moc rád za jakoukoliv zpětnou vazbu!!

Soubor s excelem jsou ke stažení zde: http://leteckaposta.cz/220657005
Pavel

Normálně tento opačný postup nakonec vedl k výsledku :) pro verzi Access-Excel jsem nic nenašel, ale Excel-Access fungoval super.
Kdybyste někdy potřebovali, tak je to free tady

http://gallery.technet.microsoft.com/office/Import-Multiple-Tables-ad78b80f

Díky za pomoc :)

Ahoj,
Snažím se najít makro popř. jiný postup, jak vyexportovat všechny tabulky z Microsoft Access do jednoho sešitu Excelu, tak aby každá tabulka z Accessu byla v jednom samostatném listu.

Nemáte někdo zkušenosti s tímto problémem? Access umí lehce vyexportovat jednu tabulku, ale vzhledem k tomu, že jich mám tak 100, nechce se mi je exportovat jednu podruhé.

Budu vděčen za feedback a pomoc!!

Ale už to možná není potřeba... myslím, že jsem našel řešení :)

Ahoj. Omezení 99 je ok. Data na listu DATA budou ve skupinách, jak jsem je napsal. Zároveň budou oddělena prázdnými řádky, jak je to přesně v excelu.
Výsledných listů na zařazení prý bude asi 1000.

Ahoj,
Mám takový menší problémek, na který mé chabé znalosti VBA nestačí. Popsal jsem ho pomocí přiloženého souboru.

Mám výchozí list "DATA" a výchozí listy Objekt 101, Objekt 102 a Objekt 103. Každý list má specifikovaný svůj název v názvu listu a také v horní buňce.
Jediný vyplněný list je list "DATA". Z listu "DATA" potřebuji roztřídit všechny údaje do jednotlivých listů s názvem "objekt", podle čísel. Potřebuji zároveň, aby se mi vložené data číslovaly (jako podle vzoru na listu "objekt 101").

Je to možná trošku komplikovanější, ale snad v Excelu už bude vše patrné. Byl bych vám velice vděčný za řešení.
Řešení nemusí být jen ve VBA, ale i v excelovských vzorcích, pokud by to šlo.

Předem děkuji za pomoc, pokud budete vědět :)

Tak už není potřeba. Zmáknul jsem to :) stejně díky!

Děkuju moc, to je ono! :) Haha, říkal jsem si, že s přílohou to bude srozumitelnější.
ještě akorát poprosím o radu, jak udělám případ, aby se mi listy řadily za "soupis" pěkně jeden po druhém? Myslím tím, že bude list "soupis" a poté "list č.1", "list č.2" atd. :)
Díky!

Ahoj, asi už jste se s něčím určitě setkali. Řeším teď problém, že na Listu "soupis" mám dlouhý seznam s názvy. Potřebuji vytvořit makro, aby vždy vytvořilo nový list, nazvalo ho vždy podle názvu definovaného na listu "soupis". A poté ještě v základním listu "soupis" vytvořilo interaktivní odkaz na konkrétní list. Tak abych z listu "soupis" se mohl lehce dostat na konkrétní list, který hledám.
Je to trošku kostrbaté, ale přikládám excel, kde je vše ukázáno na ukázkovém listu.
Budu Vám moc vděčný za pomoc! :)

Ahoj, mám teď v Excelu list s desítkami zaškrkávacích políček. Při práci v dokumentu si zaškrtám políčka a vyjedu výstup.
Napadlo mě, jestli existuje příkaz do VBA, který by všechny zaškrkávací políčka změnil jako nezaškrtnuté (rozuměj prázdné)?
Budu vděčný za radu :) Nejsem žádný expert přes VBA nebo Excel, ale přijde mi, že by takový příkaz mohl existovat (?)

To mi mohlo docvaknout 1 Díky moc!

Zafungovalo to díky :) jenom se ještě zeptám, jsem ve VBA úplný začátečník, takže jsem to možná nezadal úplně dobře, protože mi před tiskem skáče okno, kde musím potvrdit jméno listu. Dá se to ještě nějak odstranit?

Sub klik()

Dim List As String

List = ActiveSheet.Name

MsgBox Worksheets(List).Name

Sheets("Hlavička NÁKUP").Select
Rows("1:7").Select
Selection.Copy
Worksheets(List).Select
Rows("1:7").Select
Selection.Insert Shift:=xlDown
ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=1, Collate:=True, _
IgnorePrintAreas:=False
Application.CutCopyMode = False
Selection.Delete Shift:=xlUp
ActiveSheet.Pictures.Delete
End Sub

Ahoj. Rád bych se zeptal opět na jednu věc, se kterou si nevím rady.

Mám sešit s cca 30 listy. V každém listu bude tlačítko s makrem, které zkopíruje část dat z jiného definovaného listu "SPOLEČNÁ DATA", vloží ho zpátky do listu, kde uživatel "zmáčknul" ono tlačítko, a poté ho vytiskne.

Otázka je: Musí být vždy definovaný konkrétní název listu, kam kopíruji data? Lze to udělat nějak jinak, než abych ho v každém listu přepisoval?

Například, že bych pojmenoval ActiveSheet například "karel" a na ten se potom při vkládání dat odkazoval?

Doufám, že jsem se vyjádřil pochopitelně. Díky za pomoc!

Tak pojmenování oblastí nakonec pomohlo. DÍKY! :)

Aha, to by mohlo být ono. Kolegové mají Excel 2007 a já mám 2010. Odkazování na název vyzkouším.


Strana:  1 2   další »

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Helios iNuvio

Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.

On-line nástroje