Příspěvky uživatele


< návrat zpět

A jak se do té tabulky zapisují data do buněk, když jsou tam vzorečky?
Počítá to čas automaticky?

Dobrý den,
Našel jsem zde na serveru článek "Evidence docházky II" který je hodně dobrý, ale bohužel není vhodný pro použití pro vedlejšák pro občasné nárazové práce, které potřebuji vykázat. Našel by se někdo ochotný, kdo by mi ho upravil???
Na mě je to jaksi nějak složité...

Jde o to, že někam potřebuji zapisovat nepravidelnou pracovní dobu, kde dělám na vedlejšák správce budovy, kde jsou nadefinované nějaké pracovní úkony a nějaké jednorázové práce.
Skoušel jsem úpravu listu, ale výpočty jsou někde vedle kam se nedostanu. Možná je na vině i Office 2007, jsem zvyklý z práce na 2010 verzi.
Takže nepotřebuji tam přestávky, jsou mi k ničemu. Příchod, odchod je OK, Odpracováno se mi nespočítá správně, Když ho vepíšu ručně, dole v součtu tam je něco navíc. Potřeboval bych odpracováno na celé půlhodiny, dole v součtu součet a rozdíl mě nezajímá.
Anebo - Asi nejjednodušeji - Odpracováno mezirozdíl (příchod-odchod) na minuty a místo rozdílu by bylo účtovat a jen zaokrouhlení na celé půlhodiny pro vyúčtování/zaplacení.
Asi do toho kecá přestávka (kterou asi nepotřebuji, možná nárazově)a fondy pracovní doby a ten já tam nechci.
Nebo ponechat sloupec jednu přestávku, ale pokud tam nevypíšu časy, tak nebude brána do výpočtů?
Mě přijde, že když ji nevypíšu, počítá se mi tam stejně...

Tzn. Příchod 9.50, odchod 12.10, odpracováno 2:20, rozdíl by bylo třeba účtovat a tam by se spočítalo 2:00h, což by se počítalo dole do skutečně odpracovaných, nebo účtovaných.

Pro mě by byl ideálně k doplnění sloupec pracovní činnost, kde bych si to buď vepsal ručně (což by stačilo), nebo bych si někde nadefinoval činnost např. 001 kontrola budovy, 002 odečty, 003 servis apod. a pak jen vybral činnost z rozevíracího seznamu.

Já myslím, že není co vytknout. Sice filtrování u některých buněk za dvojtečkou je skoro zbytečné, aby tam něco nechybělo.

Každopádně výpis všeho je hotov a funkční. Pro mě dokonalé.

Jestli chceš vidět výpis komplet co mi to vygenerovalo, mohu zaslat na soukromý email, nechce se mi to tu zveřejňovat...

MASAKR !!!
zkoušel jsem to na zkušebním vzorku, poté na kompletu. Sice to trochu trvá, ale výsledek stojí za to !

Měl bych ještě prosbu, potřeboval bych udělat úpravy, které chybí k dokonalosti.

Potřeboval bych ve výsledku přehodit sloupec C a V.
Potřeboval bych z formuláře přidat C11 a dát ho hned za sloupec B (za datum revize)
Potřeboval bych z formuláře přidat C12 a dát ho hned Před G (Před předřadné jištění)
Potřeboval bych z formuláře přidat C16 a dát ho hned Před R (Před kontrola stop tlačítek)

Bylo by to možné? Předem děkuju !!!!

V příloze jsem zvýraznil co asi je pro mě důležité.
Bohužel změna šablony není možná, takto já soubory dostanu (byly určené k tisku).
Bohužel nemám tušení jakým způsobem řešit export/import, myslel jsem že jsou nějaké možnosti vytvořit nějaký příkaz/odkaz na buňku, já bych ho naklonoval na buňky/list a poté na soubory a proběhl by nějaký proces? mrkvosoft na to nemá žádný nástroj? Nebo to nějak kopnout do ACESSu? Pokud bych si dal tu práci a převedl soubory do CVS tak to asi taky moc platné nebude. Nezáleží mi co je v buňce, potřebuji jen načíst obsah určitých buněk... Určité umístění buňky v každém souboru do sloupce pod sebou...

Ad 1.
Zdrojové soubory jsou v jednom adresáři na lokálním disku. V současné kategorii je jich 316.
Ad 2.
Tabulka by měla vypadat asi tak, že vodorovně první řádek si dám názvy sloupců (není podmínkou). Ve druhém řádku budou postupně např. zdroje A5,B5,A6,B6 atd, celý sešit, nebo tedy všechny proměnné, ve výsledku to nebudou všechny buňky, ale cca polovic viz příloha.
Svisle po sebou budou ideálně první buňka název souboru sešitu (pak doplním?) a pak jednotlivé data z jednotlivých sešitů.

Předpokládám, že v naimportované velké tabulce nebude problém doplnit názvy sloupců, odmazání sloupců, řazení apod.

Zdravím vespolek.
Potřebuji sloučit mnoho sešitů v každém je jakoby formulář viz příloha. Potřebuji to nějakým způsobem sloučit do jedné velké tabulky, vodorovně typy(údaje), svisle sešity, abych z té velké tabulky mohl vytvořit po vyházení nepotřebných údajů přehledové tabulky požadovaných údajů.
Bohužel si s tím nevím rady, našel jsem tu jen z tabulek do tabulky, ale tohle je formulář, takže z toho vyšel nesmysl.

Budu vděčný za každou radu a nasměrování...


Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Helios iNuvio

Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.

On-line nástroje