Příspěvky uživatele


< návrat zpět

Zdravím.
Rád bych poprosil o radu. Mám databázi zaměstnanců údržby v excelu kde má každý zaměstnanec určité znalosti, certifikáty, průkazy. Tento seznam je na každém oddělení a každý seznam bude spravovat jiný člověk. Jde mi o to, že bych potřeboval mít poté nový soubor se stejnou tabulkou, ale všechny zaměstnance pohromadě, tak, že když jakékoliv oddělení zadá nového člověka, překopírují se tyto data i do nového společného sešitu. Přes kopírování buněk to nechci dělat, jelikož jsou zde i datum a podmíněné formátování a další funkce.
Díky za radu. 1


Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

On-line nástroje

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Aktivní diskuse

Týden v roce

Petr92 • 16.7. 15:34

Řazení podle času v kategoriích

veny • 16.7. 11:34

špatný výpočet ze zisku - příčina?

Anonym • 12.7. 22:56

špatný výpočet ze zisku - příčina?

Jakoby • 12.7. 12:35

Řazení podle času v kategoriích

Marekh • 12.7. 9:55

Porovnávací Tabulka

Jess • 8.7. 20:49

Vzorec pro zkopírování obsahu buňky.

veny • 6.7. 8:28