Mockrát děkuji za velkou pomoc
Dobrý den,
měl bych prosbu na excelové nadšence, potřeboval bych pomoci vytvořit tabulku pro zadávání dovolených jednotlivých zaměstnanců podobnou té na obrázku.
Základem úspěchu je, aby se po zadání písmene D (jako dovolená) automaticky odečetlo 1,47 (jedna směna) z celkové hodnoty 25,00 (dnů dovolené na rok). Na obrázku je to na jednotlivých řádcích znázorněno. Ano, jsem excelovský jeliman a nepřišel jsem na to Bylo by fajn, kdyby 1 list byl 1 měsíc (viz. obrázek) a hodnoty se samozřejmě přenášely z jednoho měsíce na měsíc následující.
Pokud by se našel někdo, kdo by mi pomohl shrnu ještě aspekty tabulky:
Celkový počet dnů = 25,00
D (Den dovolené) = -1,47
1 list excelu = jeden měsíc (leden, únor,..)
Počet funkčních řádků (zaměstnanců) = 20
Případným pomocníkům předem děkuji
Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.
Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.