Zdravím neviem nájsť nejaký návod ako nastaviť v exceli nasledujucu vec:
Chcem vytvoriť excel zošit, kde kazdy uzivatel bude mat vlastny harok kam si bude ukladat hesla. Podarilo sa mi cez "povolit pouzivatelom upravovat rozsahy" nastavit, ze moze skrz prihlasenie do pocitaca na sieti menit len svoj harok.
Potrebujem ale nastavit aj to, aby kazdy uzivatel VIDEL len ten svoj konkretny harok. A toto neviem nastavit.. ide len cely zošit pod jednym heslo a to je na prd..
Nejaký nápad - rada prosim? Na googli som toho moc nenasiel.. resp na svk a cz.. anglicky neviem popisat moc to co potrebujem :)
Ďakujem za radu
Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.
Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.