Tak jako drtivá většina uživatelů, také nakupuji na Google Play aplikace do smartphonu. Až jednoho dne se stalo, že zakoupená aplikace nefungovala podle očekávání. Jenže 15 minut již uplynulo a na Google Play už nebylo aktivní tlačítko na vrácení peněz. Co teď? Na Internetu jsem našel článek s návodem na vrácení platby po uplynutí po 15 minutách. Jenže Google Play provedl aktualizaci prostředí a návod uvedený v článku se stal nepoužitelný. Níže uvádím návod pro současné prostředí Google Play.
Návod na vrácení platby
Přihlašte se do Google Play. Klikněte na ozubené kolečko a v nabídce vyberte Mé objednávky.
Na řádku aplikace, u které chcete vrátit platbu, nastavte kurzor myši vlevo od částky, dokud se nezobrazí tři tečky.
Klikněte na tři tečky. Zobrazí se další nabídka. Klikněte na Nahlásit problém.
Zobrazí se formulář. Z nabídky vyberte volbu Chci požádat o vrácení peněz a stiskněte Odeslat.
Do textového pole uveďte Váš důvod a stiskněte tlačítko Odeslat.
Po odeslání formuláře se u aplikace, po nějaké době, změnil status na Zrušeno.
Následně přichází na GMailový účet e-mail se souhlasným stanoviskem.
Pak přichází e-mail s potvrzením o vrácení částky.
Závěr
Vrácení platby proběhlo rychle a bez problémů. Vzhledem k rychlosti vyřízení žádosti, předpokládám, že má žádost byla vyřízena automaticky. Vyřízení žádosti o vrácení peněz bude určitě ovlivněno i dobou po uplynutí lhůty 15 minut, ale podrobnější podmínky nám uživatelům zůstanou utajeny.
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.