Zdroj: https://wall.cz/excel-navod/jak-vytisknout-na-jednu-stranu-ruzne-oblasti-listu • Vydáno: 14.3.2009 22:00 • Autor: admin

Jak vytisknout na jednu stranu různé oblasti listů

ExcelMáte pracovní sešit s několika listy a na každém listu několik tabulek? Potřebovali by jste vytvořit a vytisknout jednostránkový přehled? Řešení takového problému je jednoduché a rychlé a zvládne ho každý uživatel.

K vyřešení využijeme nástroj, který se nazývá Fotoaparát. O nástroji Fotoaparát jsem již psal v tomto článku. Vzhledem k tomu, že tento nástroj Exlce před námi tak trochu skrývá, ikonu nástroje si přetáhněte na lištu následujícím způsobem.

Myší se nastavte nad hlavní nabídku. Stiskněte pravé tlačítko myši a zvolte nabídku Vlastní... (na konci seznamu). V Kategorii vyberte Nástroje a v pravé části listujte dokud nenajdete ikonu fotoaparátu. Tuto ikonu si přesuňte do lišty mezi ikony.

Pro tento příklad jsem vytvořil sešit, který obsahuje tři listy. Každý list představuje výrobní linku a obsahuje dvě tabulky. Přehled výroby a přehled expedice jednotlivých hal po měsících. My potřebujeme vytvořit a tisknout přehled jen celkové výroby a celkové expedice ze všech výrobních linek.

Uvedený vzorový sešit můžete stáhnout zde.