Příspěvky uživatele


< návrat zpět

To jsem si myslel také, jenomže když vytvářím MS Query tak říkám, aby v sešitě B mě načetlo data ze sešitu A tím se mi vytvoří tabulka v sešitě B podlě sešitu A, ale když dám, aby v sešitu A načetli data ze sešitu B tak mi to vytvoří další tabulku, takže mám v sešitu A tabulky 2 (jedna z který načítá sešit B a druhá, která se načítá ze sešitu B).
a to mi je k ničemu.

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat jak vytvořit v Excelu 2010 propojení 1:1. Potřebuji, aby jeden list v sešitu A byl synchronizován s listem v sešitu B a naopak.

Další problém je ten, že to takto propojit potřebuju asi 4x

Představoval jsem si to tak, že bude jeden centrální sešit(třeba A), kde se bude aktualizovat všechny ostatní sešity (B,C,D) a zase naopak.

Myslíte si, že mi v tom může někdo pomoc. Zkoušel jsem to, ale vůbec si nevím rady.

Děkuji za jakoukoli odpověď

Mnohokrát děkuji za informaci.

Tvoje připomínka je super a vůbec mě nenapadla.

Myslíš si, že by si mě nasměroval do čeho mám kouknout a jak to mám udělat s tím MS Query? Programovat trochu umím, jen bych potřeboval nasměrovat na nějaké příklady atd.Samozdřejmě budu hledat také jen co pomohlo tobě, či z čeho ses učil ty.

Jinak ještě jednou děkuji

Dobrý den,

chtěl bych se vás všech zeptat na radu než začnu řešit sám.

mám jeden xlsx soubor do kterého může mnoho uživatelů, kteří zapisují do určitých buněk. Já potřebuji, aby mohli určití uživatelé zapisovat jen do určitých buněk a jiní uživatelé zase do jiných.

Nejjednodušší je asi vytvořit soubhory s propojení na centrální soubore a vždy zamknout jednotlivé buňky??

Je něco elegantnějšího?? Či lepšího??

Doufám že jsem svůj problém jednoduše vysvětlil a že mi někdo pomůže.

Děkuji


Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

On-line nástroje

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Aktivní diskuse