Příspěvky uživatele


< návrat zpět

Zdravím.
Rád bych poprosil o radu. Mám databázi zaměstnanců údržby v excelu kde má každý zaměstnanec určité znalosti, certifikáty, průkazy. Tento seznam je na každém oddělení a každý seznam bude spravovat jiný člověk. Jde mi o to, že bych potřeboval mít poté nový soubor se stejnou tabulkou, ale všechny zaměstnance pohromadě, tak, že když jakékoliv oddělení zadá nového člověka, překopírují se tyto data i do nového společného sešitu. Přes kopírování buněk to nechci dělat, jelikož jsou zde i datum a podmíněné formátování a další funkce.
Díky za radu. 1


Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

On-line nástroje

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Aktivní diskuse