< návrat zpět

MS Excel


Téma: vypis z list1 do list2 podle data rss

Zaslal/a 19.12.2012 6:08

Dobrý den,

chci poprosit nějakého profíka o radu :)

Jde o to že v listu main budeme vkladat do buněk za pracovníka a do příslušného datumového sloupce zakázky (textově) a potřebuji aby v listu2
(by date) na základě podmínky (rozevíratelný seznam v buňce A1 v listu main) se vložili stejné data jako v listu main ale od data zadané podmínky
tzn. ty data před podmínkou (datumem) se v listu by date nezobrazila.
Příklad viz příloha příklad.

V příloze jsem nahrál excel planing který pak dále ukazuje jak by měl soubor vypadat a co by se v něm mělo dále počítat.

Pro mě je to šíleně zapeklité, budu rád když mě poradíte a provětráte si mozkové závity, protože já už provětral a už mě z toho bolí hlava :)

Děkuji mnohokrát

Příloha: rar10715_excel.rar (239kB, staženo 25x)
Zaslat odpověď >

#010723
avatar
No toto pujde pouze makrem. Par dotazu, jestli tomu rozumim:
Na mainu se zvoli datum. Od tohoto data do budoucnosti se vsechny zakazky nalijou do "by date". Jak zajistis, abys tam stejne udaje nenalil dvakrat? Anebo se to pokazde prepise podle udaju na main, tedy vymaze se vsechno, co tam pripadne uz bylo z drivejska ?
V jedne bunce muze byt jenom jedna zakazka nabo i vice?
Pak k te sumarni bunce na radku 28: kdyz vicero borcu maka na stejne zakazce, tak ji vypsat jenom jednou anebo zopakovat? Ty dalsi sumarni bunky asi budou v jinem radku nez 28, rekl bych 29, 30. Ano?citovat
#010733
avatar
Ano přesně jak píšeš data se přepíšou. Chci aby souhrn od začátku roku byl jen v main a pak list by date startoval podle data co zadám v mainu. Ano v buňce bude jen 1 zakázka. Každou zakázku která se v mainu bude vyskytovat vypsat jen 1x. Chtěl bych aby byla vždy na jednom řádku jedna zakázka. Tzn. př. řádek 28 : zakázka:12/072 , poč.lidí na zakázce , výpis lidí na zakázce, celkový výskyt buněk se stejnou zakázkou * 8hod.... Děkuji za odpověďcitovat
#010750
avatar
Tak kopirovani by melo fungovat.
Ale u tech souhrnu nevim jak to myslis.
Vypln to rucne presne tak jak si to predstavujes ze by to melo byt. Protoze fakt nevim kam chces psat zakazku, kam lidi a kam hodiny.
Příloha: zip10750_planning1.zip (135kB, staženo 26x)
citovat
#010761
avatar
Dobrý večer,
zde je upload jak jsem to myslel. Zkrátka aby to spočítalo to co mám zapsané v by date od vybraného data. Jinak díky funguje to super. Řeknu vám že jste Excel mág :)
Jen jak jsem vám uploadnul ten soubor tak nefunguje vyplnění buněk (víkendů) šedou barvou v by date. Jde to nějak ošetřit.
Příloha: rar10761_planning1.rar (127kB, staženo 25x)
citovat
#010762
avatar
Dodelal jsem tam makro na zbarvovani vikendu, sice by to slo udelat podminenym formatovanim, ale pro tolik bunek by to ten excel zbytecne zatezovalo.
K tem souhrnum: Promin, a takhle to vypisovat do sloucenych bunek je hovadina. Za prvni sloucene bunky samy o sobe jsou mor a nestovice. Za druhe ty souhrny jsou uplne nesystemove umistene, sem zkratka nepatri, tento list ma jasnou databazovou strukturu. Mohl bych je vypsat treba do textboxu nebo do komentare anebo do extra sumarizacniho listu. Ale nemuzes po mne chtit takovouhle hruzu.
Příloha: zip10762_planning2.zip (298kB, staženo 25x)
citovat
#010769
avatar
Dobrý večer,
chápu že je to "prasárna", zeptám se jinak šlo by to vyřešit nějak jinak, řekněme když zmáčknu tlačítko pro spuštění makra tak se mi za list by date vloží další list řekněmě list summary a tam se vloží již zmíněné souhrny.
P.S. datumy vypadají dost dobpče ale pořád to nějak nesedí, zkuste datum 25.1.2013 a celý list by date se rozhasí.
Dělal jsem chvíli v C++ ale jak vy kouzlíte v VBA toto je jiny level. Gratulacecitovat
#010770
avatar
No nepredbihej udalostem s tou gratulaci 3 , nejspis tam jeste nejaka drobnost bude zlobit.
Ale v globalu to facha 1
Takze jsem tam vrazil sumarni list, ktery tam, doufam nebude vadit, kdyz bude trvalou soucasti sesitu.
Příloha: zip10770_planning4.zip (281kB, staženo 27x)
citovat
#010771
avatar
Ahoj, pracuje to lépe než jsem čekal. Děkuji a opět gratuluji. Já na tom dělal asi 4 hod. a ani z poloviny jsem to neudělal. Řekni mi prosím jak dlouho si dělal ty totals? Toto už je vyšší dívčí. Měl by ses tím živit, pokud už tak nečiníš :) Jinak až něci budu potřebovat píšu už jen tobě :)citovat
#011065
avatar
Ahoj,
mám dotaz v té tabulce cos mi upravoval nefunguje
v totals sloupec last stamp. Mělo by to ukázat den kdy skončí daná zakázka, bohužel to píše kdy končí poslední zakázka ze všech. tzn celý sloupec má stejné datum. To samé je to se sloupcem first stamp. Lze to prosím upravit?citovat
#011120
avatar
Jak uz jsem psal v mailu, pripis si na konec makra nasledujici proceduru:
'dopln timestampy pro jednotlive zakazky:
iMxRow = wsT.Range("D65000").End(xlUp).Row
If iMxRow = 1 Then GoTo finiTo

wsB.Activate
For i = 2 To iMxRow
strZak = wsT.Cells(i, "D")

'first timestamp
On Error Resume Next
For j = iCol2 - 50 To iCol2 + iLastCol
If Application.WorksheetFunction.CountIf(wsB.Range(Cells(3, j), Cells(300, j)), strZak) > 0 Then
wsT.Cells(i, "B") = wsB.Cells(1, j)
Exit For
End If
Next j

'last timestamp
For j = iCol2 + iLastCol To iCol2 Step -1
If Application.WorksheetFunction.CountIf(wsB.Range(Cells(3, j), Cells(300, j)), strZak) > 0 Then
wsT.Cells(i, "C") = wsB.Cells(1, j)
Exit For
End If
Next j

Next i


Bacha na tu minus padesatku (hleda to 50 dnu do minulosti, aby naslo prvni vyskyt zakazky), mohlo by se stat, ze se to bude odkazovat na neexistujici sloupce, to si poladis podle skutecnosticitovat

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

On-line nástroje

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Aktivní diskuse