
Zaslal/a Marie_1 9.5.2025 9:17
Dobrý den, prosím o radu
mám 2 excel soubory - 1. seznam asi 150 zaměstnanců s čísly účtů a 2. bankovní výpis za 3 roky.
Potřebuji součty vyplacených mezd pro jednotlivé zaměstnance v jednotlivých letech podle jmen a čísel účtů.
Plus ještě navíc, jestli náhodou k jménu z 1. seznamu nelze přiřadit účet, na který šla mzda dle bankovního výpisu (v textu výpisu by bylo jméno) a není uveden u zaměstnance.
Je, prosím, nějaký způsob, jak to udělat?
elninoslov napsal/a:
Anonymizujte oba druhy súborov a priložte ich. Nemeňte formáty, umiestnenia, názvy listov a pod. Aká je verzia Office, na ktorej to bude bežať? Súbory sú uložené na disku v PC alebo na cloude?
Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.
Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.