Zdravím všechny.
Jsem zde nováček, nicméně nikde na netu se mi nepodařila najít rada pro vyřešení mého problému. Tak se obracím s prosbou sem.
Jsem tvůrce excel sešitu s mnoha listy s výpočty. Tento sešit je umístěn ve sdílené složce celého našeho oddělení. Je nastaven (celý sešit i listy) tak, abych úpravy mohla provádět jen já, ostatní mají pouze náhled. Potřebuji však, aby když si kdokoli jiný kromě mne sešit otevře - viděl pouze jeden list - ten hlavní. A ostatní podpůrné ne, bez toho, abych já musela podpůrné listy pořád dokola skrývat a zobrazovat. Lze toto nějak nastavit? děkuji
Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.
Používáte podnikový systém Helios iNuvio? Potřebujete pomoci se správou nebo vyvinout SQL proceduru? Více informací naleznete na stránce Helios iNuvio.