Příspěvky uživatele


< návrat zpět

Teda klobouk dolů.
Je to určitě velká pomoc, nicméně je tam stále hodně míst, kde vstupuje lidské rozhodnutí, komu jaký úkol přidělím. Tzn. se mi i přes maximální pozornost stane, že rozdělení udělám nerovnoměrně. Nevím, zda je technicky možné, aby se dosáhlo takové kombinované rovnováhy.
Rovnováhy v tom, že se bude pravidelně střídat jednotlivé druhy úloh (muži 1 a 3) ženy (2 a 3).
Rovnováhy v tom, že se budou pro spolupráci vystřídají všechny ženy a některé nebudou diskriminované.
Tebou navržené řešení mi dává do ruky kontrolní prostředek, ale nezautomatizuje to.
Každopádně moc děkuji za pomoc.

příloha znova

Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, zda byste mi pomohli vytvořit tabulku v excelu, která by uměla následující funkce:
Cílem je, aby „program“ rozdělil úkoly jednotlivým studentům tak, aby se často neopakovaly úkoly některých studentů na úkor jiných.
Celkem se jedná o 3 úkoly každý týden.
Úkol č. 1, 2 a 3.
Úkol číslo jedna zpracovává vždy pouze muž.
Úkol číslo dvě zpracovává pouze žena a má k tomu pomocnici. Klíčová je vždy osoba, která si úkol zpracovává. Perioda jejího úkolu je tedy nadřazená periodě, kdy bude spolupracovat jako pomocnice.
Nicméně není žádoucí, aby paní Nováková, měla v jeden den úkol č.2 a v ten stejný den byla pomocnice u úkolu č.3
Úkol číslo tři zpracovává jeden týden pouze muž (sám) a druhý týden žena s pomocnicí. Takto se střídají. Není podstatné, zda budou muži sudý nebo lichý týden. Jde o střídání.
Některé ženy v seznamu nemívají úkoly, ale jsou k dispozici pouze jako pomocnice.
Celý program odebírá data z tabulky, ve které je seznam mužů a žen.
Současný počet studentů je: 10 mužů a 15 žen. Počet se však může měnit každé 3 měsíce se- studenti mohou přibývat i ubývat. Zároveň se někdy stane, že student onemocní a potřebuji za něj náhradu. Bylo by ideální, kdyby program navrhoval jména studentů, kteří neměli úkol nejdelší dobu.
Celý rozpis úkolů vždy vytvářím na 3 měsíce.
Nicméně další kvartál by měl navazovat na četnosti obsazení z kvartálu minulého.
Výstupem by tedy měl být seznam pod sebou řazených jmen na všechny 3 měsíce.
Vzor dvou týdnů je v příloze
Děkuji za pomoc


Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

On-line nástroje

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Aktivní diskuse

Vyhledání buněk a kopírování do druhého listu

elninoslov • 16.5. 8:44

Vyhledání buněk a kopírování do druhého listu

matusup • 15.5. 10:13

Relativní cesta - zdroje Power Query

elninoslov • 15.5. 9:44

Relativní cesta - zdroje Power Query

Alfan • 15.5. 8:46

Přidat dny

Baja • 15.5. 8:17

Vyhledání buněk a kopírování do druhého listu

elninoslov • 15.5. 8:15

Přidat dny

elninoslov • 15.5. 8:11