< návrat zpět

MS Excel


Téma: Kartotéka rss

Zaslal/a 28.12.2012 13:24

Zdravím. Obracím se na toto fórum s žádostí o pomoc. Pracuji na jedné kartotéce v excel pro kosmetický salón mé ženy. Představu a vizi o funkčnosti mám jasnou, jenže součástí této kartotéky bude adresář zákazníků, který bych chtěl propojit s plánovacím kalendářem (ten již mám téměř dokončený). Kartu zákazníka potřebuji propojit se seznamem již vykonaných úkonů a naplánovaných úkonů. Jednoduše řečeno když otevřu kartu zákazníka, tak uvidím čím už si prošel, na kdy je objednaný, jakou má slevu atd. Toto vše vyjmenované bych rád pro přehlednější práci udělal pomocí UserFormů, které pro mě není problém připravit, ale napsat kód už nezvládnu. Jsem si vědom, že to nějaký čas zabere, proto bych se rád poptal, zda by mě s tím někdo nepomohl, popřípadě bych i zaplatil za nakódování připravené kartotéky. Pokud by někdo měl zájem, kontaktujte mne zde ve fóru, nebo na marficek.119@seznam.cz. Děkuji

Zaslat odpověď >

#010785
avatar
Tak toto udelat v excelu, aby to bylo pouzitelne, je velmi velmi rozsahly ukol. Obavam se, ze vubec netusis jak moc.citovat
#010790
avatar
Tuším jak moc, ale zas takovej extrém to není. Jde jen o pár kódů, zbytek jsou vzorce.citovat
#010802
avatar
Nyní si trošku lámu hlavu s databází. Pomocí UF chci založit nového zákazníka (číslo zákazníka,jméno, adresu atd). Data se uloží do listu se jménem databáze do následujícího volného řádku. V případě objednání tohoto zákazníka potřebuji aby se jeho datum návštěvy zapsalo rovněž do databáze k archivaci. Jenže jak to udělat? Napadlo mě založit nový list, který se bude jmenovat např. objednávky a zde se budou ukládat data návštěv pod zákaznickým číslem. A pokud si otevřu kartu zákazníka, tak se z databáze načtou infa o zákazníkovi a z listu objednávky se zase načtou data návštěv dle uvedeného zákaznického čísla. Nebo mě napadla ještě jedna varianta a to co zákazník, to jeden list, kde budou uloženy všechny informace. Můžete mě poradit, kterou cestou se vydat a která bude nejlépe proveditelná, nebo nějaký jiný návrh? Díky.Mcitovat
icon #010806
avatar
Marficek, ako zmienil Milan, toto je síce všetko možné v Exceli zvládnuť, ďaleko vhodnejším nástrojom je ale skutočná databáza, t.j. napr. Access. V rámci svojich možností rád pomôžem, pokiaľ sa toho nikto iný neujme a máš stále záujem, tak mi pošli súkromnú správu a môžeme sa do toho pustiť..citovat
#010847
avatar
nebylo by možné sem hodit nějakou ukázku? Abych se juknul kolik tam bude sloupců u jednoho klienta atd. zase tak složité to nebude asi 4 nebo na mail: lopi(tečka)trucker(uzenáč)gmail(tečka)czcitovat
#010848
avatar
Pomoci UF pridat zakaznika do seznamu je malina. Taky ho lze pomerne jednoduse do UF nacist, pripadne jimi listovat. Ale jakmile to budes chtit spojit s dalsim "rozmerem", napr. kalendarem, zacnou potize. To uz do jedne tabulky nezadas a zjistis, ze musis resit relace mezi tabulkami. Taky bys chtel videt, jake ukony a kdy dany klient absolvoval a na kdy a jaky ukon je objednan do budoucna. A taky bys ho chtel nejak elegantne preobjednat, kdyz zavola a dalsi prakticke funkcionality.
Takze pokud se chces rozvest, udelej to v excelu a trvej na tom, ze to manzelka musi pouzivat 5
Ne, vazne, to je ukol pro access, ale i zde to bude chtit pomerne slusne provozni zkusenosti s podformularemi a i tak bude potrebne si vyznamne vypomoci kodem, aby to bylo k necemu. Mrkni se radeji po nejakych aplikacich na netu, nedavno jsem tam narazil na temer free vymakanou accessovou aplikaci pro farare: mse, pohrby, seznam farniku, brigady, kazani, soupis majetku, naklady farnosti... 2citovat

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

On-line nástroje

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Aktivní diskuse