< návrat zpět

MS Excel


Téma: Google tabs rss

Zaslal/a 6.12.2020 21:15

Zdravím má někdo zkušenosti? umí? potřebuju vytvořit tabulku přítomnosti a nepřítomnosti na směně s tím, že se bude automaticky vytvářet separátní tabulka s datumy dovolených a náhradního volna, jen to chci dělat v Google tabulkách vzhledem k nejsnadnějšímu systému sdílení a úpravy kdekoliv především pak v mobilním zařízení.
představa byla taková že pomoci nějaké vyhledávací funkce nebo pomocí query dojde k výpisu datumů pro jednotlivé zkratky ovšem to mi úplně nefungovalo.

tabulku z google jsem pro lepší představu stáhnul

Příloha: xlsx49153_dovolene-a-nepritomnost.xlsx (26kB, staženo 32x)
Zaslat odpověď >

#049166
avatar
No nevím, jestli je šťastné řešení to, co vidím na listě 2021. Tomu se říká Google tabulka? Tedy dost nevhodně navrženo.
Ze zkušenosti bych šel do jiné struktury a to tak, že datumy by byly chronologicky pod sebou (třeba ve sloupci "A") a jednotlivá jména by byla ve čtvrtém řádku (ať to umožní do prvních řádků vložit souhrnné vzorce pro jednotlivé osoby)
A samotné hodnoty (nějaké zkratky pro přítomnost, dovolenku, SV...) by se nacházely v průsečníku daného dne a daného jména.
Předem si dovolím upozornit na chybějící rozměr jak tohoto, tak i "Google" řešení a tím jsou hodiny. Čili jak zaznamenat přesčas nebo 2 hodiny lékař a půl dne dovolené a podobné příklady ze života. V tomto je dobré mít jasno už na začátku.citovat
#049167
Lugr
Jen mě to včera tak zaujalo, tak jsem si chvíli hrál. Není to Google tabulka a není to ještě hotové (stačí už jen rozkopírovat maticové vzorce), ale třeba pro inspiraci.
Příloha: zip49167_49153_dovolene-a-nepritomnost.zip (140kB, staženo 25x)
citovat
#049169
avatar
Tabulku jsem stáhl jako klasickou tabulku pro lepší přehlednost tak jak jsem ji zde vložil tak ji mám na google, pokud jde o strukturu v práci jsme jednou za 3 dny a bud jsme v práci nebo ne a jsme tam celých 24H (HZS ČR) proto ty datumy co 3 dny pul dne dovolené u nás neexistuje a já potřebuju do generované tabulky zaznamenávat pouze datumy kdy je daný člověk na dovolené nebo má náhradní volnocitovat
#049172
elninoslov
??? Takže v liste "Dovolené" budú vpisovať zamestnanci dátumy do buniek C4:W16 ? Je to prichystané pre 16 zamestnancov. Ale ročný prehľad, list "2021" je iba pre 6 ľudí.citovat
#049174
avatar
do listu 2021 se bude vepisovat kdo má dovolenu náhradní volno a tak podobně maximálně může být za příznivých podmínek 4 lide na dovo ale pro jistotu mam připraveno pro 7 lidí v druhé záložce chci automaticky generovat tabulku kde defakto budou vypsány datumy kdy kdo mel dovolenou a nahradni volno, v tabulce na listu 2021 chci zkratkou jmena a za pomlckou mit -D (dovolena) -NV (nahradní vono). NECHCI vypsat dovolené na rok dopředu a pak přenést do těch šílených tabulek, vyplňovat se budou tabulky kde jsou měsíce aneb list 2021citovat
#049177
avatar
přidal jsem do tvého původního souboru jeden list.
Buď můžeš scrolovat, abys viděl příslušné období, anebo si příslušný měsíc či měsíce zafiltrovat.
A pokud bys to chtěl ještě vidět v nějaké sumární tabulce, to už nebude tak složité.
Plus se to dá dotunit vychytávkami, jak to má lugr. Šlo mi jen o to, že proč se přizpůsobovat nevhodné formě, někde ztažené z Googlu, která byla navržena zřejmě pro jiný případ. I verze co měsíc to nový list jsem historicky opustil už před lety, preferuji data na jednom místě a přizpůsobit jenom způsob jejich zobrazení
Příloha: xlsx49177_49153_dovolene-a-nepritomnost1.xlsx (43kB, staženo 19x)
citovat
#049178
avatar
Nesmírně si vážím Vašich názoru a rad, ale mam své důvody proč je forma, která je v mnou přiložené tabulce duležitá prostě z každého měsíce chci, aby se mi automaticky vypisoval datum dovolené a náhradního volna ta tabulka je pro mne separátní a ne tak důležitá jako zachovat danou formu dokonce ani nepotřebuju, aby se mi rozhazovalo po měsíci proste, aby se vykopíroval datum když bude v těch buňkách nějaká zkratka mnou definovaná, tak aby to vypsalo ten datum u kterého to jecitovat

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

On-line nástroje

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Aktivní diskuse

Současné rozplánování více projektů v Excelu.

exceleda • 3.3. 17:46

Současné rozplánování více projektů v Excelu.

eLCHa • 2.3. 22:03

Oddělovač polí

Milan-158 • 1.3. 16:01

Oddělovač polí

Whooocak • 1.3. 15:14

Vkládání dat z formuláře na zamknutém listu.

Milan-158 • 1.3. 15:12

Vlastne planovanie zmien

Anonym • 1.3. 7:56

Vkládání dat z formuláře na zamknutém listu.

Začátečník • 28.2. 19:34