< návrat zpět

MS Excel


Téma: Sloučení více sešitů rss

Zaslal/a 27.7.2011 16:17

Ahoj,

potreboval bych radu popripade reseni. Mam nekolik dokumentu a potreboval bych je jenom sloucit do sebe a zaroven pokud v nich udela nekdo nejakou zmenu, tak se aktualizuje i ten hlavni. Maji stejnou strukturu, ale jiny obsah. Resp. v jednom dokumentu jsou data A a v dalsim B a ja potrebuju mit v hlavnim A i B. Doufam, ze jsem to popsal srozumitelne. Proste jednoduse spojit vic stejnych dokumentu do jednoho a aktualizovat ten jeden pri zmene tech dilcich.

Jinak, samozrejme sem procital forum, ale nasel sem postupy, ktere jsem zkousel, ale bylo tam moc zbytecnosti, ktere jsem nedokazal eliminovat.

Dik moc za pomoc

Zaslat odpověď >

Nebyly zaslány žádné odpovědi.

Uživatelské menu

Nejste přihlášen(a)
avatar\n

Menu

On-line nástroje

Formulář Faktura

Formulář Faktura IV

Oblíbený formulář Faktura byl vylepšen a rozšířen.
Více se dočtete zde.

Aktivní diskuse