Zdroj: https://wall.cz/mobility/google-play-vraceni-platby-po-uplynuti-15-minut • Vydáno: 28.12.2013 16:00 • Autor: admin
V obchodních podmínkách Google Play je uvedeno, že lze objednávku na zakoupenou aplikaci zrušit během prvních 15 minut a z platební karty nebudou odečteny žádné poplatky. Ale co po uplynutí 15 minut?
Tak jako drtivá většina uživatelů, také nakupuji na Google Play aplikace do smartphonu. Až jednoho dne se stalo, že zakoupená aplikace nefungovala podle očekávání. Jenže 15 minut již uplynulo a na Google Play už nebylo aktivní tlačítko na vrácení peněz. Co teď? Na Internetu jsem našel článek s návodem na vrácení platby po uplynutí po 15 minutách. Jenže Google Play provedl aktualizaci prostředí a návod uvedený v článku se stal nepoužitelný. Níže uvádím návod pro současné prostředí Google Play.
Přihlašte se do Google Play. Klikněte na ozubené kolečko a v nabídce vyberte Mé objednávky.
Na řádku aplikace, u které chcete vrátit platbu, nastavte kurzor myši vlevo od částky, dokud se nezobrazí tři tečky.
Klikněte na tři tečky. Zobrazí se další nabídka. Klikněte na Nahlásit problém.
Zobrazí se formulář. Z nabídky vyberte volbu Chci požádat o vrácení peněz a stiskněte Odeslat.
Do textového pole uveďte Váš důvod a stiskněte tlačítko Odeslat.
Po odeslání formuláře se u aplikace, po nějaké době, změnil status na Zrušeno.
Následně přichází na GMailový účet e-mail se souhlasným stanoviskem.
Pak přichází e-mail s potvrzením o vrácení částky.
Vrácení platby proběhlo rychle a bez problémů. Vzhledem k rychlosti vyřízení žádosti, předpokládám, že má žádost byla vyřízena automaticky. Vyřízení žádosti o vrácení peněz bude určitě ovlivněno i dobou po uplynutí lhůty 15 minut, ale podrobnější podmínky nám uživatelům zůstanou utajeny.